Regulamin
Regulamin zakupów dokonywanych za pośrednictwem strony www.belgijskiespecjaly.pl
§1. Postanowienia ogólne
- Niniejszy regulamin określa ogólne warunki oraz zasady dokonywania zakupów przez Klientów za pośrednictwem strony www.belgijskiespecjaly.pl (Sklep Internetowy) prowadzonej przez spółkę Les Boulets Menage sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi.
- Sklep Internetowy dostępny jest pod adresem internetowym prowadzony jest przez spółkę Les Boulets Menage sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi (adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Nowe Sady 27a, 94-102 Łódź), wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000196706; kapitał zakładowy w wysokości: 289.200,00 zł; NIP 7280132739; REGON 471040003, BDO 000007038; adres poczty elektronicznej biuro@boulety.pl, numer telefonu + 48 42 689-81-20, + 48 42 686-08-43, tel. kom. PL +48 506-057-501.
- Niniejszy Regulamin jest nieprzerwanie dostępny w witrynie internetowej www.belgijskiespecjaly.pl, w sposób umożliwiający Klientowi jego pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie jego treści poprzez wydrukowanie lub zapisanie na nośniku.
- Niniejszy regulamin dotyczy umów sprzedaży dokonywanych z konsumentami w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego oraz sprzedaż towaru na rzecz przedsiębiorców.
§2. Definicje
Użyte w niniejszym Regulaminie określenia posiadają następujące znaczenie:
- Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
- Formularz zamówienia – usługa elektroniczna, interaktywny formularz dostępny w Sklepie Internetowym umożliwiający złożenie zamówienia, w szczególności poprzez dodanie produktów do elektronicznego koszyka oraz określenie warunków umowy sprzedaży, w tym sposobu dostawy i płatności;
- Klient:
- osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, a w wypadkach przewidzianych przez przepisy powszechnie obowiązujące także osoba fizyczna posiadająca ograniczoną zdolność do czynności prawnych albo
- osoba prawna albo
- jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną
która zawarła lub zamierza zawrzeć Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą;
- Kodeks cywilny – Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U. 1964 r. Nr 16 poz. 93 z późn. zm.);
- Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu Internetowego www.belgijskiespecjaly.pl;
- Sklep Internetowy – sklep internetowy Sprzedawcy dostępny pod adresem internetowym www.belgijskiespecjaly.pl;
- Sprzedawca – spółka Les Boulets Menage sp. z o.o. z siedzibą w Łodzi (adres siedziby i adres do doręczeń: ul. Nowe Sady 27a, 94-102 Łódź), wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla Łodzi Śródmieścia w Łodzi, XX Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000196706; kapitał zakładowy w wysokości: 289.200,00 zł; NIP 7280132739; REGON 471040003; adres poczty elektronicznej biuro@boulety.pl, numer telefonu + 48 42 689-81-20, + 48 42 686-08-43, tel. kom. PL +48 506-057-501;
- Produkt – towar dostępny w Sklepie Internetowym, będący przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą;
- Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Klientem za pośrednictwem Sklepu Internetowego;
- Usługi – usługi świadczone przez Sprzedawcę na rzecz Klienta drogą elektroniczną w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 20202 Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.);
- Ustawa o prawach konsumenta – Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014, Nr 827 z późn. zm.);
- Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną – Ustawa z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.);
- Ustawa Kodeks postępowania cywilnego – Ustawa z dnia 17 listopada 1964 r. Kodeks postępowania cywilnego (Dz. U. 1964 Nr 43 poz. 296 z późn. zm.);
- Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę Produktu
- Punkt Odbioru Osobistego – siedziba firmy.
§3. Zasady korzystania ze Sklepu Internetowego
- Korzystanie ze Sklepu Internetowego jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Klient następujących minimalnych wymagań technicznych:
- komputer lub inne urządzenie z dostępem do Internetu,
- dostęp do poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa,
- włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
- Klient podczas korzystania ze Sklepu Internetowego jest zobowiązany w szczególności do:
- niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobra osobiste i inne prawa osób trzecich;
- korzystania ze Sklepu internetowego w sposób nie zakłócający jego funkcjonowania, w szczególności poprzez użycie określonego oprogramowania lub urządzeń;
- niepodejmowania działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie w ramach Sklepu Internetowego niezamówionej informacji handlowej (spam);
- korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób nieuciążliwy dla innych klientów oraz dla Sprzedawcy;
- korzystania z wszelkich treści zamieszczonych w ramach Sklepu Internetowego jedynie w zakresie własnego użytku osobistego;
- korzystania ze Sklepu Internetowego w sposób zgodny z przepisami obowiązującego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z ogólnymi zasadami korzystania z sieci Internet.
§4. Warunki i procedura zawarcia umowy sprzedaży
- Informacje o Produktach podane na stronach Sklepu Internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego. Oferowane do sprzedaży Produkty opatrzone są opisem wraz z danymi technicznymi. W razie wątpliwości Klient ma możliwość skonsultowania się z obsługą Sklepu telefonicznie lub drogą mailową w celu uzyskania szczegółowych informacji o Produkcie.
- Warunkiem złożenia zamówienia jest posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej.
- Do korzystanie ze Sklepu Internetowego wymagane jest podanie:
- imienia i nazwiska odbiorcy,
- dokładnego adresu dostawy,
- numeru telefonu kontaktowego,
- adresu e-mail Zamawiającego.
W interesie Klienta leży, aby podane przez niego dane były prawidłowe i pełne. Sklep nie ponosi odpowiedzialności za konsekwencje wynikające z błędnego podania danych przez Klienta.
- Klient i Sprzedający ustalają, że miejscem zawarcia umowy sprzedaży jest Sklep pod adresem www.belgijskiespecjaly.pl z siedzibą przy ul. Nowe Sady 27a, 94-102 Łódź.
- Zamówienia na towary oferowane w Sklepie Internetowym przyjmowane są poprzez formularz dostępny na stronie www.belgijskiespecjaly.pl.
- Zamówienia w Sklepie Internetowym www.belgijskiespecjaly.pl można składać 24 godziny na dobę, przez cały rok.
- W celu zawarcia Umowy sprzedaży za pośrednictwem Sklepu internetowego:
- należy wejść na stronę internetową www.belgijskiespecjaly.pl, dokonać wyboru Produktów, podejmując kolejne czynności techniczne w oparciu o wyświetlane Klientowi komunikaty oraz informacje dostępne na stronie;
- wybór zamawianych Produktów przez Klienta jest dokonywany poprzez ich dodanie do koszyka;
- po podaniu przez Klienta korzystającego ze Sklepu Internetowego wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać informacje dotyczące:
- przedmiotu zamówienia,
- jednostkowej oraz łącznej ceny zamawianych produktów lub usług, w tym kosztów dostawy oraz dodatkowych kosztów (jeśli występują),
- wybranej metody płatności,
- wybranego sposobu dostawy,
- spodziewanego czasu dostawy;
- w celu wysłania Zamówienia konieczne jest dokonanie akceptacji treści Regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku „Zamówienie z obowiązkiem zapłaty”;
- wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli zawarcia ze Sprzedającym Umowy sprzedaży, zgodnie z treścią Regulaminu;
- po złożeniu Zamówienia, Klient otrzymuje wiadomość e-mail, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia;
- umowę traktuje się za zawartą z momentem otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa powyżej.
- Modyfikacja Zamówienia jest możliwa tylko w czasie, gdy zamówienie nie zostało wysłane.
- Wprowadzenie zmian jest możliwe poprzez kontakt z obsługą sklepu na adres email: biuro@boulety.pl.
- Umowa sprzedaży zawierana jest w języku polskim, o treści zgodnej z Regulaminem.
- Klienci mogą uzyskać dostęp do niniejszego Regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.belgijskiespecjaly.pl.
- Utrwalenie, zabezpieczenie, udostępnienie oraz potwierdzenie Klientowi istotnych postanowień Umowy sprzedaży Produktów następuje poprzez przesłanie Klientowi na podany adres e-mail oraz poprzez dołączenie do przesyłki zawierającej Produkt wydruku paragonu lub faktury VAT.
- Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.
§5. Ceny i metody płatności
- Ceny Produktów podawane są w złotych polskich i są cenami brutto (z podatkiem VAT). Cena nie zawiera kosztów dostawy.
- O łącznej cenie wraz z podatkami Produktu będącego przedmiotem Zamówienia, a także o kosztach dostawy (w tym opłatach za transport, dostarczenie i usługi) oraz o innych kosztach, a gdy nie można ustalić wysokości tych opłat – o obowiązku ich uiszczenia, Klient jest informowany na stronach Sklepu Internetowego w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
- Wszystkie ceny podawane w Sklepie Internetowym są wiążące w momencie złożenia Zamówienia.
- Sklep Internetowy zastrzega sobie prawo do zmiany cen i wprowadzania nowych Produktów do oferty Sklepu Internetowego, przeprowadzania i odwoływania akcji promocyjnych na stronach Sklepu bądź wprowadzania w nich zmian. Zmiany wchodzą w życie z chwilą ich umieszczenia na stronie Sklepu.
- Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
- płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki;
- przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy przed wydaniem Produktów;
- płatność za pomocą systemu Przelewy24;
- płatność gotówką w siedzibie Sprzedającego.
- Termin płatności:
- w przypadku wyboru płatności poprzez przelew bankowy na rachunek bankowy Sprzedawcy Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży, w tytule przelewu należy podać dane identyfikujące Klienta(imię i nazwisko lub nazwę klienta);
- w przypadku dokonania płatności za pomocą systemu przelewy24.pl, zapłata automatycznie jest księgowana na koncie Sklepu
- w przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki Klient jest zobowiązany do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.
§6. Realizacja zamówień i dostawa
- Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że Produkt jest dostępny w magazynie Sklepu.
- W przypadku niedostępności części Produktów objętych Zamówieniem Klient zostanie poinformowany mailowo lub telefonicznie o stanie Zamówienia w celu podjęcia decyzji dotyczącej dalszego postępowania w sprawie realizacji Zamówienia (np. częściowa realizacja, wydłużenie całości Zamówienia, anulowanie całości Zamówienia). Zaniechanie wskazania sposobu dalszej realizacji Zamówienia w ciągu 2 dni roboczych po dniu, w którym została wysłana informacja, poczytuje się za rezygnację przez Klienta z realizacji Zamówienia i w konsekwencji anulowanie Zamówienia.
- W przypadku gdy Produkt jest niedostępny, Sklep ma prawo do odstąpienia od Umowy sprzedaży w terminie 30 dni, licząc od dnia jej zawarcia. Jeżeli Klient dokonał zapłaty za towar, Sklep zwróci Klientowi należność w terminie 7 dni od dnia odstąpienia od Umowy sprzedaży przez Sklep.
- Realizacja zamówienia następuje:
- w przypadku zamówień płatnych przelewem – z chwilą zaksięgowania wpłaty zgodnej z wartością Zamówienia na rachunku bankowym Sklepu,
- w przypadku zamówień płatnych za pobraniem – po zakończeniu procedury składania Zamówienia oraz po ewentualnej dodatkowej weryfikacji poprawności danych adresowych,
- w przypadku zamówień płatnych poprzez płatności internetowe – w chwili autoryzacji transakcji.
- Dostawa zamówionych Produktów następuje zwykle po 2-5 dniach roboczych od dnia dokonania płatności przez Klienta lub złożenia Zamówienia z wyborem formy dostawy za pobraniem, chyba że w opisie konkretnego Produktu wskazany został dłuższy termin lub Klient zdecyduje się na odbiór osobisty
- Dostawa zamówionych Produktów odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w trakcie składania Zamówienia, znajdujący się na obszarze Rzeczpospolitej Polskiej.
- Dostawa zamówionych Produktów odbywa się w jeden z poniższych sposobów:
- przesyłką kurierską,
- odbiór własny,
- odbiór ze wskazanego przez Klienta paczkomatu.
- Przy składaniu Zamówienia Klient dokonuje wyboru warunków dostawy spośród wskazanych opcji. Aktualne sposoby dostawy oraz ich koszty można znaleźć w zakładce „Dostawa i płatności”.
- Istnieje możliwość anulowania Zamówienia tylko w przypadku, gdy nie zostało ono spakowane i może nastąpić tylko mailowo.
- Dostawa przez firmę kurierską odbywa się tylko w dni robocze od poniedziałku do piątku, tylko pod adres znajdujący się na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
- Odbioru osobistego można dokonać po wcześniejszym potwierdzeniu telefonicznym lub mailowym w siedzibie firmy.
§7. Reklamacja Towaru
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy względem Klienta, jeżeli sprzedany Produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia) jest określony powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności w Kodeksie Cywilnym.
- Sprzedawca obowiązany jest dostarczyć Klientowi Produkt bez wad. Sprzedawca odpowiada wobec Klienta będącego Konsumentem w rozumieniu art. 221 Kodeksu Cywilnego, z tytułu rękojmi za wady na zasadach określonych w art. 556-576 Kodeksu Cywilnego.
- Gwarancja nie obejmuje towarów, których wady zostały spowodowane:
- nieprawidłowym przechowywaniem,
- zastosowaniem wyrobu niezgodnie z przeznaczeniem,
- uszkodzeniem mechanicznym.
- Reklamacja może zostać złożona przez Klienta:
- pisemnie na adres: ul. Nowe Sady 27a, 94-10 Łódź,
- w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: biuro@boulety.pl.
- W razie stwierdzenia wady fizycznej lub prawnej Produktu Klient może, wedle swego uznania:
- złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy sprzedaży, chyba że Sprzedawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla Klienta wymieni towar wadliwy na wolny od wad,
- żądać wymiany Produktu wadliwego na wolny od wad albo usunięcia wady, sprzedawca jest obowiązany wymienić Produkt wadliwy na wolny od wad lub usunąć wadę w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Klienta, koszty wymiany ponosi Sprzedawca.
- Reklamacja powinna zawierać:
- informację o okolicznościach dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady,
- wybór formy doprowadzenia towaru do zgodności z umową spośród przypadków wymienionych w ust. 3 powyżej lub form przewidzianych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa,
- dane kontaktowe Konsumenta składającego reklamację.
- W przypadku braków w reklamacji uniemożlwiających jej rozpatrzenie Sprzedawca wezwie Klienta do jej uzupełnienia w niezbędnym zakresie niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 7 dni od daty otrzymania reklamacji od Klienta. Brak odpowiedzi od Klienta w terminie 7 dni od dnia wezwania do uzupełnienia brakujących niezbędnych danych spowoduje odrzucenie reklamacji w związku z brakiem danych do jej rozpatrzenia.
- Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia przekazując odpowiedź na wskazany przez Klienta adres poczty elektronicznej. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.
- W przypadku, gdy do ustosunkowania się przez Sprzedawcę do reklamacji Klienta lub do wykonania uprawnień Klienta wynikających z rękojmi niezbędne będzie dostarczenie Produktu do Sprzedawcy, Klient zostanie poproszony przez Sprzedawcę o dostarczenie Produktu na koszt Sprzedawcy na adres ul. Nowe Sady 27a, 94-102 Łódź.
§8. Prawo odstąpienia od umowy
- Klient ma prawo odstąpić od Umowy w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Uprawnienie powyższe nie przysługuje jednak w przypadku rzeczy ulegających szybkiemu zepsuciu lub mających krótki termin przydatności do spożycia, a także w przypadku Produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych.
- Warunkiem skorzystania z prawa odstąpienia od umowy jest, aby towar spełniał następujące warunki:
- nie był używany;
- nie został w żaden sposób zniszczony;
- jest kompletny;
- nie jest konfekcjonowany;
- jest oryginalnie zapakowany i opakowany;
- opakowanie nie nosi śladów zniszczenia, ewentualne zabezpieczenia nie są naruszone;
- nadaje się do dalszej odsprzedaży.
- Termin do odstąpienia od Umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Klient wszedł w posiadanie Produktu, lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik, a wskazana przez Klienta weszła w posiadanie Produktu.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od Umowy, Klient musi poinformować Sklep o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej Umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (pismem wysłanym pocztą na adres korespondencyjny ul. Nowe Sady 27a, 94-102 Łódź lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres email: biuro@boulety.pl), w którym poda swój adres email do dalszej korespondencji oraz dane i numer rachunku, na jaki ma nastąpić zwrot wartości zakupionego Produktu.
- Po otrzymaniu przez Sklep Internetowy informacji o odstąpieniu od Umowy, Sklep prześle Klientowi potwierdzenie otrzymania informacji o odstąpieniu od Umowy na wskazany przez Klienta adres email.
- Aby zachować termin do odstąpienia od Umowy, wystarczy aby Klient wysłał Sklepowi informację dotyczącą wykonania przysługującego prawa odstąpienia od Umowy przed upływem terminu do odstąpienia od Umowy.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sklep zwróci Klientowi wszystkie otrzymane od Klienta płatności, w tym koszty dostarczenia Towaru (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia innego, niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy.
- Zwrot płatności dokonany będzie przelewem na rachunek bankowy podany wraz z oświadczeniem o odstąpieniu od umowy, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie wiąże się z dodatkowymi kosztami dla Sprzedającego.
- Sklep może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania Produktu lub do czasu dostarczenia przez Klienta dowodu odesłania Produktu, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Klient obowiązany jest odesłać lub przekazać Sklepowi Produkt wraz z dowodem zakupu na adres Les Boulets Menage sp. z o.o., ul. Nowe Sady 27a, 94-102 Łódź, niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sklep o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli Klient odeśle Produkt przed upływem terminu 14 dni od dnia, w którym Sklep został poinformowany o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od Umowy.
- Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu.
- Możliwe koszty związane z odstąpieniem przez Klienta od umowy, które obowiązany jest ponieść Klient:
- jeżeli Klient wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów.
- Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Produktu.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów, w których przedmiotem świadczenia jest Produkt:
- nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- ulegający szybkiemu zepsuciu lub mający krótki termin przydatności do użycia,
- dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- który po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostaje nierozłącznie połączony z innymi rzeczami.
- Prawo do odstąpienia od umowy nie obowiązuje, gdy przesyłka dotknięta jest uszkodzeniami mechanicznymi pochodzenia zewnętrznego. Przed odebraniem przesyłki dostarczonej przez kuriera, Klient ma obowiązek sprawdzić czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkód oraz jak najszybciej skontaktować się z obsługą Sklepu. Sprawdzenie przesyłki przy odbiorze jest niezbędnym warunkiem uwzględnienia ewentualnych roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
§10. Postanowienie końcowe
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu w każdym czasie. Zmiany regulaminu wchodzą w życie od dnia umieszczenia regulaminu na stronie Sklepu.
- Klient ma obowiązek zaakceptować postanowienia Regulaminu składając Zamówienie. W razie zmiany Regulaminu, do Zamówień, które zostały potwierdzone przez Klientów w czasie obowiązywania poprzedniego Regulaminu, stosuje się postanowienie Regulaminu w brzmieniu aktualnym w chwili wysłania potwierdzenia Zamówienia.
- Aktualne brzmienie Regulaminu jest dostępne na stronie Sklepu.
- W zakresie nieuregulowanym w niniejszym Regulaminie stosuje się odpowiednio przepisy Kodeksu Cywilnego i właściwych ustaw.